Mystery bag od Makeup Revolution. TOTÁLNÍ PROPADÁK?!

Už je to podruhé, co jsem se rozhodla ,,propadnout" akci Makeup Revolution na jejich webových stránkách (zde), kde při nákupu nad 600 Kč obdržíte Mystery Bag v hodnotě 600 Kč zdarma. Mystery Bag by měl být kombinací produktů od značek Freedom a Revolution. Těžko říct, zda je obsah všech balíčků stejný, ale jdeme se podívat na to, co jsem tam našla já.


 Prvním produktem je Freedom PRO HD Brow Palette - Tohle je pro mě velkým zklamáním. Hned na první straně najdeme upozornění, že máme přestat produkt používat, pokud se objeví vyrážka, začervenání nebo svědění a to zákazník opravdu slyšet nechce a možná díky tomu ani produkt používat nebudu. Další věc, která mě zaráží je to, že jsou tam stíny nandány křivě a to hlavně ty v prostřední řadě. Tohle je prostě propadák.


Dále tam máme Freedom laky na nehty. Tentokrát v barvě zlaté a stříbrné. Oba z nich mi přijdou naprosto nenositelné

Pak je to Freedom konturovací tužka na rty v odstínu Vamp! Bez komentáře.


Jako poslední je to Revolution Pro Foundation Brush F101 (104,90 Kč cena ve slevě). Jediný produkt, který je na stránkách Makeup Revolution k sehnání a také jediný produkt, kterému hodlám dát šanci.

Upřímně se mi ani nechce o těchto produktech nějak extra rozepisovat, protože je to opravdu velké zklamání. Podle mě Makeup Revolution dělá tyto akce jenom z důvodu, aby se zbavili zboží na skladě, které už nejsou schopni prodat. Velice podezřelé mi přijde to, že většina těch produktů ani není na eshopu k sehnání. Pokud se vyloženě nechystáte něco objednat, tak vám NEDOPORUČUJI, abyste si objednávali něco jenom z toho důvodu, že dostanete Mystery Bag. Podle mě se to opravdu nevyplatí a je to pouze marketingový tah. Makeup revolution mám jako značku opravdu ráda, ale tohle je pro mě zklamání.

Komentáře

  1. No... jako ta brow paleta je opravdu smutná. Ty lajky, dejme tomu. Jediné, co bych uznala je ten lip liner, ale jinak by se mi z toho nehodilo nic 😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě bohužel není použitelná ani ta tužka, protože je to na mě celkem dost výrazná barva :D

      Vymazat
  2. Díky moc, hodně jsem nákup zvažovala, ale díky tvé recenzi Mystery Bagu určitě nabídku MR nevyužiji. Jedná se očividně pouze o pytlík "ležáků". Minule jsem jejich akce využila a už tehdy jsem byla dost zklamaná a tohle mi přijde ještě o třídu horší.

    OdpovědětVymazat
  3. Už mnohokrát na mňa odvšadiaľ vyskakovali reklamy na tento Mystery Bag a vždy som samú seba len tak-tak presvedčila, aby som ju nevyužila, no a pozerám, že som urobila dobre...:/ Toto by sklamalo aj mňa :/
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tomu právě propadla, protože kosmetiku Makeup Revolution mám fakt ráda, ale dost mě to zklamalo. Teď jsem to objednávala proto, že bych si určité produkty stejně koupila, takže tohle je něco navíc, ale stejně mi to bude jenom ležet doma.

      Vymazat
  4. Ahoj, taky jsem se nechala zlákat a dostala jsem téměř totéž, akorát lak na nehty byl fialový !!!. Opravdu to vypadá na vymetání ležáků ze skladu. Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, taky jsem se nechala zlákat a dostala jsem téměř totéž, akorát lak na nehty byl fialový !!!. Opravdu to vypadá na vymetání ležáků ze skladu. Ivana

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, proto se snažím tyto články dělat co nejdříve, aby to alespoň někomu pomohlo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě to nepřijde špatné, ta paletka na obočí obsahuje hodně odstínů a ta hláška o ukončení užívání při podráždění je nejspíš nějaký právní požadavek...navíc se kvalita make-upu od Revolution zvyšuje, tak ty Mytery bagy z let 2016 a 2017 byly mnohem horší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám MUR moc ráda, ale tady mě fascinuje to, proč jsou v těch balíčkách produkty, které nejsou na e-shopu. Jinak věřím, že by to někomu mohlo vyhovovat, tohle je pouze můj subjektivní názor :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky