Jak správně pečovat o pleť?



Úvodem bych chtěla říci, že nejsem žádná dermatoložka, ani odbornice v péči o pleť, a proto, prosím, berte mé poznatky a komentáře jako čistě laické. V následujících krocích Vám popíšu, jak se o pleť starám já a doufám, že se zde dozvíte nějaké užitečné tipy a možná zjistíte něco, co jste ještě nevěděli.

Péče před spaním:
To nejhorší, co můžete pleti udělat, je jít spát s make-upem, tudíž je nutné pleť pečlivě odlíčit. Já pro to používám dvoufázovou micelární vodu od Garnier, která odlíčí i voděodolný make-up a mou pleť nevysušuje. Po této vodě zůstane na pleti olejový mastný filtr, který je nutné odstranit a k tomu používám Mixa Micellar Water Anti-Dryness, která neobsahuje alkohol, ani parabeny a je zatím to nejlepší, co jsem kdy používala. Celkově si myslím, že Mixa má velice kvalitní produkty. Dále je na pleť třeba použít sérum. Já střídám dvě a to: L’Oreál Skin Perfection a L’Oreál Hydra Genius. L’Oreál Hydra Genius jsem sehnala v německé DM a bohužel u nás na trhu se zatím nevyskytuje, ale pokud budete mít do Německa cestu, tak je tohle investice, která se vyplatí. Skin Perfection sérum jsem si velmi rychle oblíbila, protože jeho účinky se dají pozorovat po pár aplikacích. Po aplikaci séra je nutné použít krém. Já momentálně používám Yves Rocher Hydra Vegetal, 24h Intense Hydrating Gel Cream na normální až smíšenou pleť. Tento krém nedoporučuji používat v létě, kdy může být pleť podrážděná od sluníčka a konkrétně u mě poté pleť štípe a pálí.


 Ranní péče:
Mnoho lidí si ráno obličej umývá skoro až ledovou vodou, aby se ,,probudili“, což je ale pro pleť veliký šok a může to vést ke vzniku popraskaných žilek a podobným problémům, proto je lepší omývat pleť teplejší vodou. Ráno je nutné z pleti odstranit zbytky krému, který jsme nanesli večer, a já pro to opět používám micelární vodu od Mixy. Dále aplikujeme sérum a krém. Hydratační krémy mají dokonce tu skvělou vlastnost, že dokáží prodloužit výdrž make-upu.

Důležité je samozřejmě dodržovat pitný režim, protože pokud je dehydrované tělo, tak se to projeví i na naší pleti. Pleť je zároveň nutné vyživovat pleťovými maskami, na které se můžete již brzy těšit v jednotlivých recenzích.

A máte Vy nějaké oblíbené produkty v péči o pleť?

Komentáře

  1. Nádhera!!! :) S podpisem https://barvaslunce.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Snad to někomu alespoň trochu pomůže :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky