Jarní novinky L'Oréal Paris


Tyto nové produkty zaznamenal asi každý, kdo se pohybuje na sociálních sítích. Díky této masivní propagaci jsem k nim zprvu byla celkem skeptická, ale musím říct, že mě oba mile překvapily.

První z těchto produktů je Pleťová voda s výtažky vzácných květů, kterou já mám ve variantě pro suchou a citlivou pleť. Používám ji již po odlíčení na dočištění pleti a musím říct, že kromě nádherné vůně pleť hezky zklidňuje a částečně i redukuje začervenání.

Co je pro mě ale opravdovým objevem, tak to je Smooth Sugars Clear Scrub, který obsahuje výtažek z kiwi. Tento scrub slibuje slibuje minimalizaci černých teček a to je i to, co opravdu dělá. Bylo by naivní si myslet, že vám černé tečky během mžiku odstraní, ale po zhruba 5 použitích je poznat, že jsou černé tečky výrazně méně viditelné. Další úžasnou vlastností jsou jeho exfoliační schopnosti, což znamená, že odstraňuje zbytky staré kůže a vaše pleť zůstane krásně hebká. Ty z vás, které se potýkají s mastnou pletí určitě ocení i jeho zmatňující schopnosti. Dále musím vyzdvihnout jeho úžasnou, ale opravdu úžasnou a uklidňující vůni. Upřímně musím říct, že vzhledem k tomu, že mám spíše suchou pleť, tak jsem se bála, že bude mou pleť vysušovat, ale brzy jsem zjistila, že s tím nebude žádný problém. Tudíž pokud máte suchou pleť a váháte nad koupí tohoto produktu, tak se určitě nemáte čeho bát!

A máte Vy nějakou zkušenost s těmito produkty? Podělte se s ní se mnou v komentářích!



Komentáře

Oblíbené příspěvky