KYLIE COSMETICS - recenze a tipy jak ušetřit


Kylie Cosmetics je poměrně mladá značka, kterou založila Kylie Jenner v roce 2016. Mezi její nejznámější produkty patří Lip Kits, které se skládají z tekuté matné rtěnky a konturovací tužky. 

Její ceny jsou pro běžného smrtelníka poměrně vysoké, ale dají se docela lehce zkrouhnout, když víte jak na to. U této a podobných značek jako třeba u Jeffree Star Cosmetics je dobré si hlídat určité akce, kdy jsou produkty za zvýhodněnou cenu, třeba i s mezinárodní dopravou zdarma. Já jsem si na Kyliecosmetics.com pořídila 1 lesk na rty (odstín Koko K), 2 tekuté matné rtěnky (odstíny Koko K a Candy K) a 1 tekutou matkou rtěnku ze spolupráce s její sestrou Khloé Kardashian (odstín Khloe$). Běžně se tyto tzv. ,,singles" prodávají za $17, ale já je koupila v akci na Valentýna 2 kusy za $20, čímž jsem ušetřila celých $28!!!! Dále je možné se zaregistrovat k odběru newsletteru, čímž dostane slevu $10 na nákup nad $40. Poštovné vyšlo na $14.95, takže 2 x $20 - $10 + $14.95 = $44.95. V přepočtu na koruny necelých 1000 Kč! Samozřejmě k tomu musíme připočítat daň, kterou zaplatíte na celnici a správní poplatek. Celkově jsem tedy platila necelých 1300,-, což znamená, že jeden kus mi vyšel zhruba na nějakých 320 Kč, což už je přijatelná cena. Pokud se kvůli celnímu řízení bojíte objednávat věci ze zahraničí, tak mě můžete kontaktovat buď na email, nebo tady do komentářů, protože to není vůbec nic složitého, jak se na první pohled může zdát, a já vám ráda poradím. 


A teď už k samotné recenzi. Musím říct, že všechny produkty jsou moc hezky pigmentované, tekuté matné rtěnky nezalézají do vrásek a nevysušují rty. Za mě to jsou jedny z nejlepších, co jsem kdy vyzkoušela. Trochu jsem se u této značky bála, že si kupujete spíše jméno a tudíž sběratelský kousek, ale opak je pravdou. Bohužel jsem jsem ještě neměla příležitost vyzkoušet lesk na rty (recenzi doplním později), ale mimo to jsem opravdu moc spokojená a produkty mohu všemi 10 doporučit.

Shora dolů: Koko K (lesk na rty), Koko K, Candy K, Khloe$


Máte Vy nějaké produkty Kylie Cosmetics? Pokud ne, měli byste o nějaké zájem?

Komentáře

Oblíbené příspěvky