Sada štětců od BH Cosmetics

Klíčovým faktorem při výběru štětců je pro mnohé z nás asi cena. Kupovat štětce samostatně se podle mého moc nevyplácí. Důležité je zvážit, zda ale sadu opravdu využijete. Samozřejmě, že pokud chcete jeden štětec na pudr, tak si nekoupíte celou sadu. Já jsem se rozhodla, že vyzkouším sadu Sculpt and Blend 3 od BH Cosmetics. V sadě se nachází 10 štětců, které jsou syntetické a cruelty-free. K dostání jsou na Notino za 779,-. V sadě najdete štětce jak na obličej (na tekuté, krémové a pudrové produkty), tak i na oči. Jednu věc, kterou já osobně velice oceňuji, a často postrádám u levnějších štětců je to, že se na rukojetích nachází číslo štětce, tudíž si na zadní straně krabičky přečtete název a hned víte, k čemu se daný štětec používá. Co se zpracování týče, tak štětiny jsou jemné, husté a ani po umytí nevypadávají. Pokud tedy hledáte štětce v určité cenové kategorii, tak tyto od BH Cosmetics mohu jedině doporučit. Mnoho lidí štětce podceňuje a raději si makeup na obličej nanáší prsty, ale tady bych chtěla upozornit zvláště ty, které trpí mastnější pletí. Pokud nanášíte makeup prsty, tak si veškerou mastnotu z prstů přenášíte na obličej, proto se tomu raději vyhněte a pořiďte si štětec nebo houbičku.




Jaké štětce používáte Vy? Máte zkušenosti s BH Cosmetics?

Komentáře

  1. Zkušenost s těmito štětci nemám, ale vypadají dost kvalitně a ta cena není tak úplně strašná, já se ale poslední dobou líčím prsty :D hrozně špatně se mi nanáší make up štětcem, když už tak používám houbičku..

    V3ronika life

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky