Balea - pleťové masky za pár kaček!

Po delší odmlce Vám přináším článek, ve kterém se budu věnovat velice dostupným maskám Balea. Tyto masky můžete zakoupit v drogerii DM a pohybují se od 13 do 25 korun, což je až neuvěřitelná cena. Původně jsem tento článek chtěla rozdělit do několik bodů a každou masku popsat zvlášť, ale nakonec jsem došla k docela pro mě nečekanému závěru.

Jediná maska, o které můžu říct, že stojí za koupi je ta růžová Peel-off Maske. Díky tomu, že je slupovací, tak docela hezky odstraní odumřelou kůži a to je taky jediné, co dělá, což je pro mě za cenu 12,90 (2 kusy) dostačující.

Zbylé masky byly naprostá tragédie. V lepším případě nedělaly vůbec nic, v tom horším mi podráždily obličej jako například ananasová z limitované edice. To ale neznamená, že ta maska musí být nutně špatná, jenom třeba není vhodná na mou citlivou pleť.

Musím říct, že jediným důvodem k testování těchto masek bylo to, že mám celkem ráda jejich řadu s aktivním uhlím a asi u ní zůstanu. Pokud byste měli cestu do DM, tak určitě koukněte na Balea pásky na nos, které jsou opravdu super!

Co se týče jiných masek z drogerie, tak bych Vám doporučila kouknout na plátýnkové masky od Garnier, které se pohybují kolem 50 Kč a jsou skvělé!

Jaké jsou Vaše zkušenosti s maskami Balea?

Pokud máte zájem o otestování nějakých jiných masek, ať už z drogerie nebo ne, tak mi dejte vědět dolů do komentáře!

Komentáře

  1. Tyhle masky mám doma, zatím jsem je ale nevyzkoušela. Mám to ale v plánu :) Hezký čláenek xxx

    S podpisem https://barvaslunce.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu! :) Snad ti budou vyhovovat víc než mě. Dej pak vědět :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky