Letní kousky od Dermacol

Tohle léto přišel Dermacol opravdu s náloží novinek. Já jsem samozřejmě neodolala a některé z nich si pořídila.

Jako první tady mám pleťovou vodu (99,-). Vyrábí se ve 3 variantách (levandule, růže a jasmín) a každá má jiný účinek. V drogerii DM je k sehnání zatím pouze růže a levandule. Já jsem se rozhodla pro levaduli, jelikož ,,vůni" růže k smrti nesnáším :D. Tato levandulová voda má mít zklidňující účinek a musím říct, že zprvu jsem k ní byla velmi skeptická, jelikož obsahuje alkohol a všichni samozřejmě víme, že alkohol pro pleť není to nejlepší, ale hned po pár použitích jsem si jí naprosto zamilovala. Žádné extra účinky očekávat nemůžeme, ale v těchto parných dnech je to naprosto ideální osvěžení během dne. Používat se dá i jako fixační sprej. Tohle se Dermacol opravdu povedlo!

Dále jsem si vybrala tělový sprej (99,-). V drogerii jsou k dostání 2 varianty ze 4, a to Waikiki Sun a Ibiza Party. Já se rozhodla pro Waikiki Sun, který je kombinací vanilky, exotických květin a pomeranče. Prostě taková sladší letní vůně. Když porovnáme tělové spreje v této cenové kategorii Avon a Dermacol, tak bych 100% volila raději Dermacol, jelikož jejich vůně jsou komplexnější, čímž mám na mysli, že obsahují více složek a tím pádem nevoní například jenom jako vanilka. Snad chápete, co mám tím na mysli. :D Výdrž není nijak extra dlouhá, cítit ji můžete zhruba tak hodinu, ale nic jiného u tělových sprejů ani očekávat nejde.

Oba produkty mě překvapily předčily má očekávání.

Už jste vyzkoušeli nějaké novinky od Dermacol? Co na ně říkáte?

Komentáře

Oblíbené příspěvky