Obří nákupy v DM!!!


Nedávno jsem se rozhodla, že se zajdu podívat do ,,DMka" a odešla jsem s pořádnou náloží produktů! V tomhle článku Vám jenom tak v rychlosti popíšu, co jsem vlastně vybrala a jednotlivým produktům se budu věnovat v samostatných článcích.

Takže co jsem tedy vlastně koupila?

Balea tělový sprej Golden Shine (64,90) - tenhle sprej je asi můj největší objev za poslední dobu. Zlaté třpytky dodají pleti krásný lesk, která i potom působí přirozeně. A to nejlepší na něm je, že krásně zasychá a nevytváří mastný film.

Catrice HD Liquid Coverage Foundation, odstín 010 Light Beige (199,-) - asi můj nejoblíbenější makeup. Mám několikáté balení a jsem naprosto spokojená. Sahám po něm i raději než po makeupu od Mac Cosmetics a na rozdíl od Mac stojí pár kaček.

Catrice Slim'matic Ultra Precise, odstín 020 Medium (79,90) - zatím jsem ještě nevyzkoušela, ale na ruce vypadala hezky, docela krémově, tak uvidíme.

Dermacol Lavender Water (99,-) - mám již vyzkoušeno a recenze bude brzy!

Dermacol tělový sprej Waikiki Sun (99,-) - v drogerii měli pouze dvě varianty. Tuhle spolu s Ibiza Party, která je podle mě naprosto otřesná. Uvidíme, jaká bude Waikiki Sun. Recenze brzo!

Ebelin čistič štětců (99,-), Ebelin blending brush (89,90), Ebelin precision blending brush (89,90) - ještě jsem nevyzkoušela.

Essence Born Awesome eyes & face palette (184,-) - z těch barev jsem úplně nadšená, swatche vypadají dobře a už se nemůžu dočkat, až ji vyzkouším a podělím se s Vámi o moje dojmy!

L'Oréal Paradise Extatic (259,-) a Maybelline Master Chrome, odstín Molten Rose Gold (279,-) jsou dva produkty, které mezi blogerkami vzbudily největší ohlasy, co se kosmetiky z drogerie týče, tak uvidíme, zda z nich budu tak nadšená i já.

Maybelline Super Stay Matte Ink, odstín 65 Seductress (149,-) - další do nebes vychvalovaný produkt. Napadlo mě, že bych udělala článek, kde bych srovnala tekuté matné rtěnky z drogerie, měli byste zájem?

Rimmel Natural Bronzer, odstín 021 Sun Light (99,-) - spolu s jejich Stay Matte pudrem jsou stálicemi v mé kosmetické výbavě.

L'Oréal Stylista, The Big Hair Spray (149,-) - tento sprej slibuje objem vlasů od konečků, tak se nechám překvapit, co to s mými vlasy do pasu dokáže.

Pokud máte zájem o nějakou konkrétní recenzi, tak mi neváhejte napsat dolů do komentářů!

Komentáře

  1. Ten čistič štětců mám taky, kupuji pořád dokola.
    http://www.v3ronikalife.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem ho jednou zkusila a zatím vypadá dobře, tak snad se časem osvědčí :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky