Dokonalá textilní maska?!

V jednom z dřívějších článků jsem recenzovala masky od Balea, které se staly totálním propadákem a tudíž jsem dnes nadmíru šťastná, že vám můžu představit masky, které nestojí ranec a opravdu fungují! Tyto masky jsou od značky Garnier a pokud jste trochu zběhlí na trhu, tak určitě víte, že už dávno lze zakoupit jejich Moisture+ Aqua Bomb, které jsou naprosto geniální, ale těm se dnes věnovat nebudu. 


Mám tu totiž jejich dvě horké novinky a první z nich je Garnier Moisture+ Smoothness - vyhlazující oční maska s hydratačním účinkem. Sehnat ji můžete na Notino za 51 Kč. Musím říct, že tohle je ta nejlepší věc, kterou momentálně v těchto parných dnech pro sebe můžete udělat. V návodu je doporučeno dát masku do lednice, ale i přes to, že jsem jí měla venku v pokojové teplotě, tak se dostavil neuvěřitelně příjemný a osvěžující chladivý efekt. Po sundání masky bylo oční okolí krásně hydratované, prozářené a vypnuté. 

Jako další jsem otestovala Garnier Skin Naturals Pure Charcoal - černá textilní maska s extraktem z černého čaje. K sehnání je opět na Notino za 53 Kč. Maska zároveň čistí a hydratuje. Pokud ji aplikujete večer, tak ráno lze pozorovat úbytek pupínků a celkově pleť působí krásně a vyživeně. 

Ještě bych ráda podotkla, že obě tyto masky jsou vhodné na citlivou pleť, což si myslím, že u této cenové kategorie, ve které se Garnier pohybuje, je velké plus. Kromě Notina můžete masky sehnat například i v DM a myslím si, že ceny se moc lišit nebudou.

Na závěr bych chtěla poděkovat zastoupení Garnier za to, že jsem se mohla stát členkou projektu Náš Garnier a díky tomu masky vyzkoušet. 

Komentáře

  1. škoda, že tu nemáš fotku v masce, ty mě na recenzích baví nejvíc :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak příště! Netušila jsem, že by to někoho mohlo zajímat :D

      Vymazat
  2. Já Garnier nemám ráda, ale teď dostala textilní masku-byla to nějaká korejská a ta byla TOP!
    Měj se krásně, dávám odběr tvému blogu a budu ráda, když se zastavíš na návštěvu i u mě na blogu, navíc teď u mě probíhá soutěž s Dermacol.

    Měj se krásně!
    ByGabra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já takový ty klasický masky od nich taky moc nemusím, ale tyhle byly super. Děkuji moc a určitě se ráda podívám! :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky