Nálož produktů od Makeup Revolution zadarmo???!!!

Pokud jste ještě nezaznamenali, tak na stránkách Makeup Revolution probíhá akce, kdy při nákupu nad 800,- obdržíte Mystery Bag v hodnotě 1000,- zdarma. Já jsem samozřejmě neodolala a několik produktů si objednala.



A které produkty jsem si vybrala?
Makeup Revolution korektor Conceal and Define, odstín C02 (139,90). Tento korektor prodělal obrovský boom, kdy ho opěvovaly blogerky na celém světě a je často přirovnáván k ikonickému Tarte Shape Tape korektoru, tak uvidíme, jak se osvědčí.

Makeup Revolution X Soph Extra Spice paletka očních stínů (349,90). Na tuhle paletku jsem si dělala zálusk od doby, co jsem ji poprvé viděla, tak doufám, že nezklame. Kdybyste měli zájem, tak bych na ní mohla udělat samostatnou recenzi a swatche.


Makeup Revolution Iconic konturovací paletka (279,90). Tahle konturovací paletka je levnější kopií konturovací paletky od NYX a také má poněkud teplejší odstíny.


Makeup Revolution Soph Nude rtěnka, odstín Cake (139,90). Z téhle rtěnky jsem naprosto nadšená, protože je to perfektní odstín a ještě je krásně krémová.


Shora dolů: Cake (Soph), Flaming (Mystery Bag), Chic (Mystery Bag)

Tak a nyní se přesuneme k Mystery Bagu, které se prý liší, takže nečekejte, že když si něco objednáte, tak vám dorazí to samé jako mě. Už na začátku chci upozornit na to, že je nutné očekávat, že v těchto nabídkách obvykle naleznete produkty, které se obvykle špatně prodávají a není o ně takový zájem. Co mě nejvíce zajímalo je to, zda opravdu odpovídá cena, tak jdeme na to!

Freedom Pro Artist Pad, což je paletka očních stínů (vypadá jako obal na tablet), kterou jsem na eshopu nenašla,ale na Notino se prodává kolem 400,-. Barvy vypadají hezky do té doby, než do nich sáhnete, protože matné jsou absolutně bez pigmentu a u těch třpytivých je to tak 50/50. Některé jsou dobré a některé úplná katastrofa.




Makeup Revolution krémová konturovací paletka. Toto provedení na eshopu opět není, tudíž budu předpokládat, že stojí podobně jako pudrové verze a tedy cca 280,-. Z této paletky mám osobně ohromnou radost, jelikož jsem se na krémovou konturovací paletku chystala při dalším nákupu a tahle mě jako jediná věc z Mystery Bagu opravdu potěšila.



Freedom laky na nehty opět nejsou na eshopu k nalezení, ale jinde jsem je našla za cca 50,- každý. Tyhle laky určitě nevyužiju, jelikož výběr barev není můj šálek kávy.


Makeup Revolution rtěnky, odstín Flaming a Chic. Ani jedna samozřejmě není na eshopu k nalezení a ten odstín Chic dokonce i balením připomíná rtěnku od Freedom. Co se týče ceny, tak odhaduji každou na cca 80,-. Kvalita u těchto rtěnek je velmi špatná. Co se týče té červené, tak si myslím, že bude hodně flekatět a ta růžová je neuvěřitelně suchá. Absolutně se nedají srovnávat s tou ze Soph kolekce.

Když tedy sečtu ceny těchto produktů, které jsem našla různě na internetu, tak to opravdu odpovídá hodnotě 1000,-. Velkým zklamáním ale pro mě je to, že tam nejsou produkty, které je možné sehnat na jejich vlastním eshopu.

Co se týče celkového provedení produktů, tak kromě Soph kolekce jsou produkty poškrábané, upadávají zrcátka atp. Myslím si, že i když jsou jejich produkty tak levné, tak by se alespoň mohli vyvarovat těm škrábancům, které nemá ani stejně levná kosmetika jako například Essence nebo Catrice.

Pokud je nějaký produkt, který byste chtěli ve speciálním článku tak neváhejte napsat do komentářů!! :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky