Objev minulého roku v péči o vlasy!

Co se týče mých vlasů, které mám do pasu, tak najít něco, co je dokáže zkrotit je skoro až nadlidský výkon. O to větší radost mám, že se mi to povedlo právě se šamponem a kondicionérem Garnier Fructis a variantou Aloe Light



Vlasy jsou po něm nádherně hebké a krásně vyživené. Pro mě je velkým plusem to, že se po něm vlasy krásně rozčesávají (vy, které máte taky dlouhé vlasy, víte o čem mluvím). Také mám pocit, že se po něm vlasy méně mastí, což ale nemohu stoprocentně posoudit, jelikož mám spíše suché, než mastící se vlasy, ale pokud je to právě Váš problém, tak bych Vám doporučila variantu Coconut Water, která je určená právě pro mastné kořínky.

Za mě je to jediný šampon, který opravdu dělá vše, co slibuje, a proto je pro mě vítězem v péči o vlasy pro rok 2018! Zakoupit ho můžete na Alza.cz, a to jak šampon, tak i oplachový kondicionér. Nyní jsou oba v akci, každý za 59,- Kč, takže poměr cena-výkon je v tomto případě stoprocentní!

Pokud jste ho ještě nevyzkoušeli, tak na nic neváhejte. Nebo máte nějaký jiný zázrak v péči o vlasy, který bych měla vyzkoušet? :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky