BIO, VEGAN, PŘÍRODNÍ KOSMETIKA??!!

Upřímně musím říct, že takový ten ,,trend", že všechno je eko, bio, zero waste, apod. mi přijde hodně přitažený za vlasy. Pokud se ale v kosmetice objeví něco, co mě vyloženě zaujme a slibuje lepší výsledky, tak nikdy neváhám. Moc ráda bych testovala mnohem více těchto produktů, ale jejich dostupnost v České republice je hodně bídná a když už se něco takového objeví, tak za hroznou cenu. Já pravidelně jezdím na nákupy do Německa, jelikož (i s cestou!!!) to vyjde mnohem levněji a výběr produktů v německé DM je i v malém městě mnohem větší než u nás, což je smutné a právě tyto produkty jsem v Německu ulovila.


První značkou je německá značka HEJ ORGANIC, která je veganská a ze surovin v bio kvalitě. Od nich jsem si vybrala pleťové tonikum a masku. Pleťové tonikum obsahuje extrakt z grapefruitu a kaktusu. Musím říct, že naprosto nádherně voní a k mému překvapení i funguje. Používala jsem ho po vyčištění pleti 2x denně a po prvních 10 dnech jsem již pozorovala výsledky. Pleť byla hydratovaná (taková šťavnatá :D), rozjasněná a hlavně sjednocená, tudíž produkt opravdu dělá to, co slibuje a jsem maximálně nadšená, mohu jen doporučit. Dále je tu pleťová textilní maska, která je u mě naprostým propadákem, jelikož jsem na ni měla slabou alergickou reakci, což u mě není neobvyklé, jelikož já mám alergii na ledacos a masku jsem po pár minutách musela sundat a obličej umýt, tudíž vám bohužel neřeknu, zda stojí za koupi. I přes tuto komplikaci věřím, že jsem jedna z mála (tyto problémy mám s pleťovou kosmetikou často), a že někomu by tento produkt mohl opravdu vyhovovat. Oboje jsem koupila se slevou, tonikum za cca 10 euro a masku za cca 3 eura. Pro zajímavost Vám sem přiložím odkaz, kdyby tato značka někoho zajímala. :)

Další značkou je opět německá značka BIO:VÉGANE SKINFOOD, která je také veganská a přírodní. Od nich jsem si pořídila brusinkový oční krém pro normální až suchou pleť. Tady opět nemám co vytknout. Krém krásně hydratuje oční okolí, redukuje černé kruhy pod očima a tím pádem splňuje všechny požadavky, které na oční krém mám. Sehnala jsem ho opět ve slevě za cca 8 euro. Odkaz na jejich webové stránky zde.

Jako poslední tu mám plátkovou masku KOCOSTAR, což je korejská přírodní kosmetika. Já jsem měla variantu s aloe vera a upřímně mě vystřelila ze židle. Je to asi nejlepší maska, co jsem zatím měla. Krásně hydratuje, sjednocuje a rozzáří pleť. Pokud nic, tak tohle musíte vyzkoušet! Já jí koupila za cca 4 eura. Tato značka se pomalu začíná objevovat i u nás, takže je pravděpodobné, že na ni někde narazíte, ale já jí bohužel nikde nenašla.

Nakupujete v zahraničí? Hodláte se některé produkty vyzkoušet? :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky