BYLINEO - Česká přírodní kosmetika

Bylineo je česká přírodní bylinná kosmetika, která se na trhu objevila minulý rok. Když mi přišla nabídka na testování této přírodní kosmetiky, tak jsem byla více než nadšená a těšila jsem se na poctivé používání všech produktů. V plánu jsem měla velkou recenzi, kde bych popsala každý výrobek a jeho účinky zvlášť, ale bohužel tomu tak nebude. Po dvou dnech používání se u mě objevila silná (opravdu hodně silná) alergická reakce, tudíž jsem testování okamžitě ukončila a nehodlám pokračovat. Abyste to nechápali špatně, tak já se s těmito reakcemi potýkám ve velkém množství případů, kdy používám něco přírodního, jelikož mám alergii na většinu toho, co roste (:D), ale tentokrát to bylo hodně silné. S touto reakcí jsem se vypořádávala 4 dny, kdy se mi pleť naprosto šíleně vysušila a ještě dnes, sedmý den, mám na obličeji suché ,,fleky" a nemůžu se toho zbavit. 


I přes to bych vám ale ráda sdělila dojmy z prvních dnů testování. Všechny produkty mají celkem jemnou a nevtíravou vůni. Maska měla krásný chladivý efekt, stahovala pokožku a pleť byla hezky vyživená a vypnutá. Co se týče krémů, tak jsem byla ohromena z toho, jak krásně byla pleť vyživená a vypnutá. Jediný problém je u nočního krému, který zanechává na pleti nažloutlý film, což mě osobně nepřišlo jako nějaká překážka. Co se týče regeneračního krému, tak tam už to taková sláva nebyla. Já ho použila na paže a dekolt a druhý den po úbytku alergické reakce (která nebyla tak hrozná jako na obličeji) mi vyskočilo strašně moc pupínků i přes to, že nemám problematickou nebo mastnou pokožku a pupínky se mi objevují velmi zřídka a už vůbec ne na těchto místech. Jinak s ostatními produkty bych byla opravdu velmi spokojená. 







Po tomto fiasku jsem produkty půjčila mamce a ta je naprosto spokojená a nemůže si je vynachválit a plánuje koupit větší balení, takže já si opravdu myslím, že pokud nemáte alergii jako já, tak vám produkty mohou vyhovovat. 



Produkty můžete zakoupit na stránkách bylineo.cz. Pokud nechcete rovnou kupovat velké balení, tak je možné nejdříve zakoupit vzorky produktů, což je podle mě super nabídka. Na stránkách najdete i veškeré informace o ingrediencích a použití.

Pokud má někdo z vás Bylineo vyzkoušeno, tak budu moc ráda, když mi dáte do komentářů vědět, jak jste spokojeni. Alespoň to pomůže dalším čtenářům, jelikož já nejsem schopna podat relevantní recenzi,  což mě moc mrzí. Mějte se krásně!

Komentáře

  1. Jsme rádi za Vaši recenzi, při obdržení vzorků na testování jste obdržela i dopis, aby jste byla objektivní a pravdivá. Toho si velmi ceníme, na druhou stranu zřejmě došlo ke zvýšené koncentraci bylin na pokožku a tím k reakci. Jak se říká všeho s mírou, dobrého pomálu, tak je to stejné jako kdyby někdo snědl dvě kila jahod nebo dvě kila třešní. Normálně mu nic není, ale ve větší míře má alergickou reakci. U Vás zřejmě došlo ke stejnému efektu, naráz jste aktivovala makrofágy buněk k maximálnímu výkonu. Tím došlo k reakci čištění, kdy buňky jasně daly najevo, že takhle ne. Tyto buňky odstraňují odumřelé buňky, a ty v tak velkém množství se nestačily odplavit a šli kůží. Při normálním každodenním použití k tomu nedochází, pro absolutně citlivou pleť máme Krém na velmi citlivou pleť se sníženým PH. Přesto vše moc děkujeme. Budeme pokud ho otestujete. Rudolf, BYLINEO

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky