PETRALOVELYHAIR X MAKEUP REVOLUTION paletka. Je opravdu tak dobrá, jak se říká?

O této paletce slyšel snad každý a pokud ne, tak nevím, kde žijete. Většina recenzí byla kladných a já bych dnes ráda podotkla nějaké nedostatky.



Na první pohled vypadá opravdu hezky. Co bych ráda podtrhla je hezké a nápadité balení. Matná vrchní strana schytala hodně kritiky za to, že se snadno opatlá, ale když by byla lesklá, tak by to bylo to samé. Tady si opravdu nevyberete a pokud na to saháte zapatlanými prsty, tak bude opatlaná jakákoliv. Já osobně mám problém s otevíráním, jelikož to jde opravdu těžko a pokaždé se musím bát, abych si nezlomila nehet, ale na to si snad časem zvyknu, nebo se to snad ošoupe. Jedna závažná věc mě ale mrzí, a když jsem to viděla, tak mě to hodně naštvalo. Levý dolní roh je zapatlaný od nějakého lepidla a vůbec to nejde odstranit. Možná někdo řekne, že řeším blbosti, ale vzhledem k tomu, že tato paletka je v podstatě sběratelský kousek, tak mě to opravdu štve.


Teď už ale k obsahu. Paletka obsahuje 36 stínů a postrádá zrcátko, což pro mě osobně je trochu protivné, jelikož zrcátka v paletkách používám, ale co už, alespoň máme více stínů a já to přežiju. Sama Petra uvádí, že jedna strana je teplejší a druhá studenější. Tady si dovolím oponovat, jelikož těch studených stínů je tam opravdu málo a mé srdce plesá, jelikož já osobně preferuji teplejší barvy. Co se týče pigmentace, tak není o čem diskutovat. Stíny jsou bohatě pigmentované, třpytivé jsou máslovité a nijak výrazně neopadávají. U těch třpytivých doporučuji k nanášení používat prst, abyste docílili maximálního efektu.




 Více bych se ale zastavila u názvů stínů, které mě hodně zklamaly. Někdo to může považovat za detail, ale i když si to neuvědomuje, tak ty názvy vnímáme a v této paletce je považuji za hodně jednoduché. Já chápu, že to pro Petru muselo být hodně složité. Chápu i to, že angličtinu nijak zdatně neovládá, ale když už se podílím na vytváření  výrobku, který je určen pro světový trh, tak se snažím najít někoho, kdo by mi s tím pomohl, když to není v mých silách. Největší kritiku schytala za černý stín Allblackeverything (v překladu znamená ,,všechno černé") a myslím, že zaslouženě. Tady se právě vynořuje problém těch názvů. Tento stín není úplně až tak černý a sama říká, že to byl její záměr a věřím, že dobrá volba, ale v tom případě ten stín musím pojmenovat úplně jinak, jelikož v tomto případě to evokuje pocit, že to je snad nejčernější černá, co jsme kdy viděli, ale opak je pravdou. Na první dojem ty názvy mohou působit naprosto nepodstatně, ale tady jasně vidíte, že tomu tak není.

Moje celkové dojmy jsou ale velmi kladné a určitě ji mohu všem doporučit, protože za 369,- Kč opravdu nic lepšího nesežene.

Pokud byste s ní chtěli vidět nějaké líčení, tak mi dejte vědět do komentářů a mějte krásný den! :)

Komentáře

  1. teď mě jen vrtá hlavou... jak může být sběratelský kousek něco, co se vlastně časem vypotřebuje? Nebo se i tyle produkty koupí a pak se "moc nepoužívají"? Babička měla ve stolku schované ještě líčení z šedesátých let:))) nebo tam spíš mělo být napsané limitka? jinak paletka se mi docela líbí, má dobře vybrané odstíny..na to, že je jich am tolik, mám pocit ž bych jich využila skutečně velké procento :)
    www.libennovakova.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí nepotřebuji schovávat 50 let, ale už teď vím, že nějakou dobu se u mě ohřeje. Šance, že bych ji vypotřebovala, je opravdu malá, jelikož paletek mám spoustu a neustále je střídám a zkouším nové :)

      Vymazat
  2. Já mám tu paletku moc ráda, je pravda že otevírání mi občas přijde taky na prd, ale nějak mi to nevadí. Upřímně mi ani nevadí názvy, hlavně že obsah je super a stíny jsou fakt kvalitní. Super recenze :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky