HUDA BEAUTY DUPE. Catrice začíná šlapat na paty lepším značkám?!

Krásné sobotní odpoledne! Dneska tu pro vás mám recenzi na paletku očních stínů značky Catrice, s názvem Orchid Dusk. Paletka je k dostání pouze exluzivně online, a to na eshopu kosmetik4less.de a nyní dokonce se slevou ze 14,95 EUR na 11,19 EUR. Když k tomu vyberete ještě nějaké produkty, tak můžete mít levnější dopravu a ještě ke všemu slevu na první nákup, a to už se vyplatí.


Všichni si určitě již na první pohled všimnete, že značka Catrice se velmi silně inspirovala u Huda Beauty, což už u levnějších značek bývá. Pokud s tím někdo máte problém, tak tohle nebude produkt pro vás. Pro mě osobně to ale překážka není, proto jsem se do téhle paletky zamilovala na první pohled, nejen kvůli krásnému balení.



Co se kvality týče, tak jsem očekávala klasickou drogerku, ale paletka mě velice mile překvapila. Matné stíny jsou sice trochu sušší, ale až na jeden (růžový) jsou poměrně dobře pigmentované, akorát je třeba si s nimi na víčku trochu víc pohrát. Co se týče těch třpytivých, tak u těch jsem normálně odpadla ze židle. Nádherně pigmentované, krásně máslovité, neopadávají a předčí i lecjakou paletku od Makeup Revolution a to si opravdu nedělám srandu. Pro mě to určitě bude jedna z neojblíbenějších paletek, akorát pro matné stíny budu sahat někam jinam, což mi ale vůbec nevadí, jelikož ty třpytivé jsou opravdu pecka, no posuďte sami.




Máte tuto paletku doma, nebo se ji hodláte vyzkoušet?

Komentáře

  1. Paletka je vážně moc krásná, nejsem si jistá, jak by mi tyto barvy sedly, aele je nádherná :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že to není pro každého, ale tohle jsou přesně moje barvy :)

      Vymazat
  2. Je krásná. Sice fanda kopií úplně nejsem, ale zase £60 za paletu také nedám, tak dobrá ta Huda zase není 😅 swatche jsou krásné 😍

    CZECHHONEY: V.’s World  


    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky