Nová kosmetika za 2800,-!!! + soutěž na instagramu

Krásnou neděli všem! V pátek jsem byla nakupovat v Německu a utratila jsem tam celkem dost, takže se s vámi podělím, co jsem si přivezla. U nějakých produktů plánuji samostatné recenze, takže mi určitě v komentářích dejte vědět, co by vás zajímalo :) A teď už se na to pojďme podívat!





Neutrogena Hydro Boost - Tenhle krém hodně chválí zahraniční youtuberky a já už asi tuším proč. Každopádně jsem se rozhodla, že si pořídím ještě jiné produkty z této řady, jelikož vypadají opravdu slibně a pak vám dám dohromady recenzi.

Balea Avokádo&Med čistící pěna - Od téhle pěny si moc neslibuju, ale zaujal mě obal, tak uvidíme, co se z ní vyklube.

Catrice Glow Patrol Lip Booster - Tuhle kolekci jste určitě všichni viděli na instagramu. K nám se vůbec nedostala, klasicky, takže jsem moc ráda, že jsem něco ulovila.

Catrice Volumizing Lip Booster - Moc si od toho neslibuju, ale potřebuju nějaký lesk na rty a doufám, že tenhle by to mohl splňovat.

Kneipp koupelová pěna - Z téhle pěny jsem úplně nadšená. Nádherně voní a především nevysušuje pokožku, což je pro mě u takového produktu nejzásadnější, jelikož jsem pořádná sušenka.

Balea koupelová sůl švestka&vanilka - Tohle byla láska na první přičichnutí. Úplně božsky voní a provoní celou koupelnu. Balení vystačí na zhruba 3 - 4 použití a na rozdíl od jiných koupelových produktů Balea nevysušuje a nedráždí pokožku. Pokud by vás tento produkt zaujal, tak o něj a další produkty můžete soutěžit na instagramu @vanity.bar.blog!

Ebelin štětce na oční stíny - Štětce od Ebelin mám celkem ráda a poměr cena/výkon je super, takže jsem si pouze přikoupila mé oblíbence a mohu je vřele doporučit.

Catrice More than Nude lak na nehty - Tenhle lak mě naprosto uchvátil, ale na nehtech už to bohužel takový zázrak není.

Essence blending brush - Od Essence jsem ještě štětec neměla, takže přišel čas něco vyzkoušet a musím říct, že to nevypadá vůbec špatně!

Catrice Precision Brow Pencil - Tuhle tužku už kupuji po několikáté a mám ji moc ráda, ale ta velikost balení je absurdní. Mně vždycky vydrží tak na 3 týdny maximálně a to ji nepoužívám denně. Je to škoda, podle mě by to v Catrice mohli zvládnout lépe.

Maybelline Fit Me Luminous + Smooth Foundation - Na tenhle makeup jsem slyšela samou chválu, tak doufám, že bude super a určitě na něj udělám samostatnou recenzi.

L'Oréal Paradise Extatic - Tohle je moje stálice a nejoblíbenější řasenka vůbec. Tentokrát k ní byla i černá kajalová tužka zdarma, takže ,,double win" :D

L'Oréal Rouge Signature, odstín I Rule - Z téhle rtěnky jsou všichni na větvi, ale já jí teda moc nemusím a zatím jsem opravdu zklamaná. Koupím si ještě jeden odstín, abych to mohla lépe posoudit a dám vědět.

Essence Colour Boost , odstín 04 - Tuhle tekutou matnou rtěnku si všichni chválí, takže jí podrobím testu a uvidíme!

Catrice One Drop Coverage Concealer - Ikonický korektor od Catrice zbožňuju, proto jsem okamžitě sahala po tomhle, ale za mě to asi nebude ono. Na můj vkus je korektor hodně tmavý, i když jsem si pořídila ten nejsvětlejší odstín. Ještě nebudu dělat žádné závěry, dokud korektor pořádně neotestuju.

Essence Duo Highlighter - Essence má novou limitku Good Vibes, Good Memories, která vypadá naprosto fantasticky a já jsem neodolala rozjasňovači, který vypadá naprosto božsky. Samozřejmě jsem myslela i na vás a můžete si o něj zasoutěžit na instagramu!

Essence Blush&Highlight - Tohle je tvářenko-rozjasňovač z výše jmenované kolekce a vypadá taky fantasticky. Jenom škoda, že měli poslední, jinak bych ho taky vzala do soutěže :)

Ardell Wispies 113 Black - Umělé řasy od Ardell mám ráda a tyhle budou vypadat nádherně k výraznějšímu líčení.

Maybelline x Puma Chrome Highlighter, odstín Knockout - To nejlepší na konec. Myslím si, že tohle je asi ten nejkrásnější highlighter, co jsem kdy viděla. Pokud ho ještě někde uvidím, tak je nakoupím na zásoby, protože to je fakt pecka!

Pokud vás tady něco zaujalo a chtěli byste o tom produktu vědět více, tak mi dejte vědět buď tady, nebo na instagramu a já ráda napíšu recenzi. Samozřejmě se nezapomeňte zúčastnit soutěže na instagramu, jsou tam myslím pěkné ceny. To je ode mě už všechno, takže se mějte krásně a budu se na vás těšit u dalšího článku. :)


Komentáře

  1. Jéé to je kosmetiky! Taky miluju nakupování v drogerii, zaujaly mě ty tvářenky a color boost od essence :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, určitě na ně budu dělat recenzi, buď tady nebo na instagramu :)

      Vymazat
  2. WOW! :O Udělala bys recenzi na Catrice One Drop Coverage Concealer? A holky doporučuji soutěž o dámské hodinky Michael Kors na eshopu Brasty.cz, já už Korsky mám, tak nesoutěžím. Ale třeba vám to udělá radost :) https://www.brasty.cz/soutez

    OdpovědětVymazat
  3. Z výběru Kneippu mám velkou radost. Moc se mi líbí jeho filosofie: https://www.kneipp.com/cz_cs/svet-kneippu/kneipp-a-jeho-filosofie/ - co na to říkáte?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, určitě! Co se týče tohoto aspektu, tak Kneipp je jednou z nejsympatičtějších značek :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky